Gabrielia

Monday, May 30, 2005

Expozodiac la Timisoara

Tot asteptand viza, in loc sa plec direct din Timisoara sambata asta, m-am dus sa-mi vizitez parintii.
Si mi-a picat fisa ca e chiar perioada in care se desfasoara Expozodiacul. Asa ca am programat lucrurile in asa fel incat sa pot ajunge si acolo.

Ce este Expozodiac? Un fel de expozitie mai neobisnuita, in care se aduna o sumedenie de persoane, asociatii si edituri preocupate de astrologie, alimentatie naturista, terapii complementare. O sumedenie de standuri in care se vand carti, cristale, medicamente, cosmetice, mirodenii, se fac astrograme, analize energetice, psihologice, masaje, plus o scena pe care au loc fel de fel de reprezentatii. Si trei sali la etaj in care se desfasoara, in paralel, prelegeri si demonstratii. Expozodiacul a ajuns la a doua editie, imi amintesc cum anul trecut am urmarit cu sufletul la gura relatarile despre cum a fost acolo, fiindca nu am putut sa ajung. E un prilej unic zic eu de a intalni persoane care au preocupari similare, dar care urmeaza alte cai spirituale. De a schimba idei, de a-ti face noi prieteni, de a afla lucruri noi.
Posted by Hello



Am selectat din program cateva prelegeri de astrologie la care voiam neaparat sa ajung. Si, surpriza! am dat peste numele unui fost coleg de scoala generala care avea programata o auditie muzicala: Mihai Alexandru. Auzisem deja povestea lui de la alte foste colege. Cand am ajuns acolo, era inca devreme si am fost prima care a intrat in sala. Am avut impresia ca nu ma recunoaste. N-au trecut trei minute si si-a facut aparitia o alta colega de-a noastra pe care n-o vazusem de 30 de ani. Asta da intalnire de gradul III!

Muzica lui Mihai nu e muzica de divertisment. E o muzica serioasa, profunda, care vine sa exemplifice idei, teorii. O muzica ce te pune pe ganduri... Inchizand ochii, o si vedeam exemplificata printr-un balet, sau o secventa de film..

Am asistat la conferinte interesante despre influenta planetelor transpersonale, casele inchise, astrologia relationala, am vazut in carne si oase astrologi pe care-i stiam doar de pe listele de discutii, m-am indopat cu sucuri de la Favisan, am targuit podoabe si leacuri, am rasfoit carti, dar dincolo de toate... am incercat sa simt atmosfera de acolo. Muzica lui Gheorghe Iovu, care daruieste pace si armonie cu atata usurinta, muzica si dansuri indiene cu Sangeet Lahari de la Cluj, demonstratii de arte martiale, toate faceau parte din ambianta.

Sangeet Lahari Posted by Hello


M-am ciocnit de prieteni vechi, care mi-au indicat o carte sau un remediu de care aveam nevoie. Nimic nu e intamplator... O asemenea adunare pare a fi o masina de creat sincronicitati, cei aflati pe acelasi nivel de rezonanta se apropie in mod natural.

Un lucru interesant: organizatorii au pus la dispozitia publicului un microbuz care facea curse gratuite din centru si pana la Expovest, unde s-a desfasurat manifestarea. Microbuzul era neincapator, o gramada de lume voia sa plece sau sa vina in acelasi timp. Dar niciodata n-a ramas nimeni jos, si daca a trebuit sa ne inghesuim mai bine de 30 de oameni intr-un microbuz cu 17 locuri. Voia buna si intelegerea au luat foarte natural locul nervilor cu care eram obisnuiti in transportul in comun. Fiecare se straduia sa se faca cat mai mic, sa poata incapea si ceilalti. Privilegiul unui anumit fel de public? Efectul manifestarilor de acolo? nu stiu...

Timisoara, din care am plecat acum aproape treizeci de ani, mi se infatiseaza tot mai atragatoare. Orasul care altadata mi se parea golit, fiindca majoritatea prietenilor emigrau in Germania, incepe sa-mi arate o alta fata...
Si ce vara splendida era la Timisoara...

Gabriela 9:51 AM
| #
Comments: Post a Comment