Gabrielia

Tuesday, September 02, 2003

Diferente culturale:
Am greutati cu separat gunoiul, de cate ori ma duc la cosul de gunoi trebuie sa citesc lista de deasupra.
Acum sunt intr-o grea dilema - gunoiul biodegradabil trebuie aruncat cu punga cu tot, sau nu?

Colegii sunt toti foarte draguti, ieri am plecat de aici pe jos ca sa vad cum arata si Siegelbach, "satul" in care se afla Institutul, si deodata m-a luat sefu' cu masina si m-a dus pana la intrarea in Rodenbach, unde este un magazin.
Cand am iesit din magazin, la 200 m m-a luat Sonnhild, cu cei doi copii ai ei imbracati in chimono- cred ca sotul e thailandez sau asa ceva. Si m-a dus pana acasa. Asa ca am fost pe post de batranica ce trebuia trecuta strada!

M-am ingrozit ca am ajuns acasa la 7 fara un sfert, deci 11 ore la servici si pe drum.

Se anunta vreme buna spre sfarsitul saptamanii, sper sa pot sa gasesc o bicicleta sambata, mi-ar fi mult mai usor. Azi mi-am facut abonament la autobuz pe o luna, oricum pe vreme rea e mai bun autobuzul. Opreste din suta in suta de metri si e la fix conform orarului.

Gabriela 8:52 AM
| #
Comments: Post a Comment