Gabrielia

Tuesday, September 23, 2003

Ora de germana de ieri a fost mai simpatica decat de obicei. A aparut o Silvia, din Chicago, care e maritata cu un neamtz si e de 4 ani aici. Are un accent mortal si din cand in cand o ia pe americaneste! Profa ne-a provocat la discutii despre un profesor/profesoara pe care ni-l/ne-o amintim din anii de scoala si Silvia ne-a dsistrat cu povestea lui Miss Watson care obisnuia sa le alerge si la matematica, si la engleza, si la istorie. Voia sa le mentina in forma pe bietele fetite!

Inainte de asta am fost cu Sabine la T-Punkt, unde am depus o cerere pentru telefon. Cand sa stabilim o ora, mi-am dat seama ca nu stiu daca am sau nu sonerie. A ramas sa revin azi sau maine!

Seara- o vizita la un centru de cabine telefonice pentru strainatate, patronat de un arab. Nu mi s-a parut cine stie ce ieftin!

Si in sfarsit, la casuta mea, unde era frumos si ordine.
M-am rasfatat cu cateva pasaje din romanul de Barbara Cartland pe care il citesc in germana, si am adormit!
Noaptea a plouat si a batut vantul.

Azi am fost la o prelegere despre Serviciul de informare oferit de biblioteca. Naucitor la cate resurse poti avea acces! Si biblioteca nu e mai mare decat cea de la AISTEDA - cca 4000 de volume. Dar cartile sunt una si una, iar resursele electronice - sa nu mai vorbesc. Am gasit si destule bug-uri, unde mai pui ca tot softul e in germana si Yunja draga de ea nu se descurca, o ia pe ghicite - si eu de multe ori!

Apoi la masa, cu colegii de birou. Trebuia sa urmeze Coffee meeting, intalnirea saptamanala a angajatilor. Vad ca nimeni nu se misca, intreb ce e, aflu ca s-a anulat si ca toti- mai putin eu- au primit un mesaj azi dimineata. Ma trezesc sa ma abonez si eu la IESE-leute, adica oamenii de la IESE, sa intru si eu in randul oamenilor. Am intrebat acum 2 saptamani cu cine sa vorbesc pentru asta, dar mi s-a spus ca se face automat!
Nici aici nu e totul perfect!

Gabriela 5:05 PM
| #
Comments: Post a Comment