Gabrielia

Friday, September 19, 2003

Pranz cu seful nr.2 si cu un coleg care ramane sef in locul lui pana adjunctul se intoarce din luna de miere.

Am mancat grozav, ne-am dus la un local in zona industriala unde erau jumatate din colegi. Pentru 5 euro, poti sa-ti faci o salata cu de toate bunatatile din lume!

Si discutia a fost mai mult decat constructiva- intr-o ora am gasit nu mai putin decat 5 domenii in care le-as putea fi de folos! Tocmai am primit un mail de la el in care ne da datele de contact si spera ca o sa-i ducem dorul!

La intoarcere, am zis sa dau un ochi pe astrologyzone. Zice ca-mi merge rau, ca nimic nu se misca. La mine nu e chiar asa, lucrurile se misca, si chiar binisor, dar acum stiu pe cine sa dau vina pentru ratacitul cu bicicleta si pierdutul autobuzului: Mercur retrograd, dragutzul de el! Toate mi s-au tras de la informatie - neinteleasa corect, nebagata in seama, rastalmacita!

Marte, Uranus si Neptun sunt si ele retrograde - vai de capul nostru, lume! Totul e incetinit!
Si eu care imi faceam mustrari de constiinta ca n-am venit cu nici o idee geniala pana acum!
Probabil ca sefu', stressat ca pleaca maine in Canada, a iesit mai repede de sub oboroc! Ca maine, Mercur isi reia mersul direct si toate o iau din loc! Adica nu chiar toate, ca o sa se simta restul in continuare!

In tot cazul, eu il resimt din plin pe Jupiter in Fecioara! Tot ce imi propun imi iese, daca ma gandesc la o planta, dupa 200 m ma intalnesc cu ea! Daca imi trebuie pantofi de sport ieftini, imi ies in cale tenisi cu 5 euro perechea! Vreau lapte de capra, intru in alimentara si gasesc! ma simt rasfatata cum n-am fost niciodata! O mai fi fost acum 12 ani- dar eu, zau, nu-mi amintesc.

Acolo zice ca planetele astea retrograde te tin pe loc si te fac sa-ti revizuiesti toate aspectele vietii - si asta n-as putea nega! Cine zice ca numai lucrurile noi merita atentie?

As vrea s-o am aici pe Dana, cea de la care am invatat Ayurveda - de cele mai multe ori intalnesc plante pe care le vedeam si acasa, dar sunt si unele pe care nu le-am mai vazut!
Paducel si maces la tot pasul, coada soricelului si sunatoare, trifoi rosu si fragute cand si cand, si rugi de mure la tot pasul!

Pe luni, cand voi fi deja "oraseanca"!

Gabriela 2:10 PM
| #
Comments: Post a Comment