Gabrielia

Thursday, September 18, 2003

Punct ochit, punct lovit!
Am obtinut apartamentul!Ieri am semnat contractul, am capatat cheile, am fost instruita ce si cum, si prezentata la doi din cei patru copii ai familiei cu care noi chiriasii impartim gradina!
De fapt e un soi de parc, cu banci, copacei si tufisuri, si cu nisip si casuta pentru copii!

Vineri imi duc bagajele acolo, iar duminica seara ma duc de tot sa-mi ocup resedinta. Apartamentul arata mai bine decat prima oara cand am fost sa-l vad, in sensul ca o fata de masa noua, o ulcica asezata cochet, dadeau o alta atmosfera!

Vechea mea gazda n-a plans dupa mine. Ma duc azi sa-i platesc si gata!
Eu o sa raman fara radio si TV , ceea ce nu e de loc rau, fiindca o sa am mai mult timp pentru citit. Dar macar un radio imi trebuie, postul local e foarte bun, cu stiri si muzica veche.
Apropo de citit, citesc un roman de Barbara Cartland, "Die falsche Braut", pe care mi l-a dat Mioara, si ma pasioneaza din ce in ce mai tare. Cred ca pe urma o sa ma duc la Biblioteca publica, sa mai iau alte asemeni!

Ieri seara am fost la ora de germana. Testele de data trecuta - execrabile! Mi-au cazut toate pernele de sub fund! Japoneza a stiut mai bine decat mine!
Am invatat gramatica si am facut conversatie, atata tot. Pe urma m-am dus cuminte direct in statia de autobuz, sa n-o mai patesc o data!

Azi dimineata am venit cu bicicleta la birou. Era roua(aproape catre bruma) si soare si caii si copacii aveau parca niste aure mirifice si bicicleta zbura la vale - am crezut ca sunt in rai!

La pranz m-am dus la banca de aici din Siegelbach si apoi la Zoo- e un lac superb cu rate si nuferi, caprioare in libertate si fel de fel de pasari. O sa ma duc altadata pe indelete!
Sandviciul l-am mancat din mers, apoi m-am oprit la cofetaria locala si nu m-am putut abtine de la o prajiturica!

Azi trebuie sa impachetez grosul- maine imi duc bagajele la noua locuinta.
Si daca e deschis la strand, fac si o baie. S-au anuntat 29 de grade!

Gabriela 5:03 PM
| #
Comments: Post a Comment