Gabrielia

Tuesday, September 30, 2003

Tocmai am fost avertizata ca script-ul de comentarii s-ar putea sa contina ceva rau.
SpyBot gaseste eventualele modificari facute.
Deci pentru cateva zile revenim la varianta fara comentarii. Cei care vor pot sa-mi scrie direct.
Sper sa nu va fi intristat prea tare!

Afara s-au facut din nou 20 de grade si uratul ala de nenea doctor de ieri mi-a interzis orice forma de efort fizic, ca sa nu fac reactie la vaccin! Ghinion!

La masa de pranz am fost cu 4 colegi, din care unul era din Luxemburg. Tot pranzul a fost luat in balon in legatura cu dimensiunea minuscula a tarii lui si obiceiurile de acolo.
La Coffee Meeting am cunoscut o doctoranda de la Mainz care lucreaza cu Sabine, si care e... din Medias. E plecata de acolo de 22 de ani, dar scoala a facut-o la Alba Iulia. Am vorbit cand germana, cand engleza, nu mi-a trecut prin cap s-o intreb daca mai stie romaneste!

Gabriela 3:38 PM
| #
Comments: Post a Comment