Gabrielia

Tuesday, September 30, 2003

Vineri am gasit-o pe proprietareasa prin curte, mi-a zis ca a batut la usa dar eu n-am auzit. A zis ca nu a dormit doua nopti stiind ca eu trebuie sa urc bicicleta pe 3 trepte s-o duc in curte. Asa ca mi-a facut o cheie de la garaj. Sotul ei s-a ocupat de bicicleta mea. Am povestit 10 minute cu ea si m-a luat in brate, mi-a zis ca as fi putut sa-i fiu fiica, sunt nascuta exact intre cei doi baieti ai ei. Am intrebat-o daca am voie sa folosesc aspiratorul care sta pe casa scarilor, in fata camerei mele. A zis ca da, dar ca nu e prea bun. Nu-i nimic, am sa cumpar eu unul mai ieftin, am zis.
Ieri seara m-am trezit cu un aspirator la usa.Asta este, Frau März m-a adoptat!

Aseara la germana m-a durut capul. Profesoara se plangea ca si pe ea. De cate ori se schimba vremea, lumea se vaita. De exemplu ieri a trecut de la ploaie la soare, ceea ce e minunat. Dar doctorul a zis ca azi nu efort fizic, asa ca am lasat-o pe draguta de bicicleta acasa!

Dupa germana ne-am dus cu fetele- Sabine si Yunja-colegele cu care am inceput aici in aceeasi zi sa cinam. Nici una nu stiam orasul, asa ca am colindat pana am gasit ceva sa ne placa. Dar cele mai faine au fost povestile- despre Institut, despre ghinioanele ce ni s-au intamplat in ultima vreme, despre americani... Sabine vrea sa emigreze in Canada, acum isi perfectioneaza franceza.

Gabriela 9:09 AM
| #
Comments: Post a Comment