Gabrielia

Friday, October 31, 2003

Ieri la masa, Patrick si Stephan m-au intrebat intr-o doara cand e termenul pentru Minerva si le-am zis ca sambata. Le-am aruncat manusa- daca aveti vreo idee buna, sunati-ma si vin la servici maine. La 16:30 mi-au lasat mesaj acasa.

Seara am scris la Folkuniversitetet si lui Thomas Burg, din Austria, pregatind terenul.
Dimineata domnului profesor Soitu la Iasi si din nou la FU-Ulf nu raspundea,am incercat cu Katarina.
Am ajuns la servici la 8:40 si am plecat la 6. Dar proiectul e gata- adica aproape,Stephan a contactat o universitate spaniola si au promis sa raspunda seara, dupa curs.
Patrick vine maine si incheie tot.
Am lucrat excelent - Patrick e Rac si Stephan Sagetator. Amandoi cam moi. I-am intepat intr-una,pana au scos ce era mai bun in ei. De fapt, proiectul parca s-a scris singur! Ne lipseste Dietmar, care e plecat la Calgary unde tine un curs.
Am avut un moment de impas pe la 1, cand eram foarte incantati de ideile noastre.Parca le culegeam din aer, asa veneau una dupa alta. L-am chemat pe Ludger Thomas sa ne dea o idee ce sa scriem la abordarea pedagogica. Ludger e de formatie pedagog, a citit rezumatul si ne-a spus calm ca mai exista cel putin 4 proiecte ale Comisiei Europene pe tema asta. De asta prindeam din aer idei gandite de altii! Ce inseamna rezonanta- e ca si cum te-ai acorda pe frecventa unui post de radio.

Dar ia imaginati-va ca am fi atat de antrenati incat n-ar mai trebui nici sa citim carti, nici sa cautam pe Internet, si ne-am putea bransa direct la acest "inconstient colectiv". Sau o fi "constient"? Numai Doamne-Doamne stie!

Ludger ne-a dat si o idee unde ar putea fi o nisa pentru noi. I-am cerut link-uri. Ne-a trimis. Dupa 1 ora, regandisem deja tot si explicasem si de ce e deosebit ceea ce facem noi. Baietii au avut un moment de impas cand erau sa puna pixul jos, dar le-am spus ca ce vindem noi aici nu e ideea, ci numele de Fraunhofer Gesellschaft.

Patrick scrie ingrozitor la tastatura - face atatea greseli si scrie si revine ca ma duce cu gandul la dislexie.
Stephan e foarte calm si pare incet la minte- dar are sclipiri. Vreun Ascendent in Scorpion?

Am ajuns in oras pe la 18:30- ii dadea cu lapovita! Baietii erau cu bicicletele si s-au intors pe intuneric prin padure- mi-a trecut si mie prin cap azi dimineata, dar am renuntat. Farul meu e ca girofarul de la politie- ba merge, ba nu merge!

Am auzit muzica in piata si m-am dus sa vad ce e. Niste micute vrajitoare dansau pe o scena, preocupate de pasi si ingandurate. In schimb mie, cand a inceput muzica, mi-a venit sa pun laptopul jos si sa ma apuc de dansat, pur si simplu nu-mi puteam tine picioarele in loc. Muzica aceea parca ma electriza, ce oboseala, ce zi grea, am uitat tot. Am venit acasa fluierand si multumind lui Doamne-Doamne pentru ziua asta plina!

Uneori imi spun ca m-am tacnit- sau mi-o spun altii, dar ma simt in acord cu ordinea divina si asta cred ca e lucrul cel mai important.

Gabriela 8:24 PM
| #
Comments: Post a Comment