Gabrielia

Thursday, October 30, 2003

Intalnire de "echipa dinamica de competente" la departamentul nr.2 de care apartin- CET- Certifiable Education and Training.
Ce mi-a placut! Toti sunt seriosi, si in acelasi timp tacniti!
Studiaza plini de ravna, dar in acelasi timp nimeni nu stie incotro ne indreptam!

Pe urma ne-am dus la pranz la o pizzerie- chelnerul calcula in italiana.
Brigitte a avut ideea sa treaca ieri pe acolo si sa aduca un meniu la servici- am comandat la 10 si cand am ajuns acolo era totul gata.
Povesti simpatice - Eric a povestit cum Niniek, care e din Indonezia, si-a adoptat fratele de 9 ani (al tatalui cu o alta nevasta) si l-a adus in Germania. Eric a fost in vizita in Indonezia azi-vara, si se plangea ca se doarme putin- 2-3 ore de 2-3 ori pe zi, si se mananca enorm.
Niniek era plecata, n-a fost cu noi azi.

Eric e din Luxemburg, Patrick din Anglia, Dieuwke din Olanda, suntem o echipa pe cinste!
La masa se vorbeste cand engleza cand germana, fiecare cum ii pica mai bine!
As vrea sa ma mut intr-un birou de-al lor. Am sa vorbesc cu Patrick. La pranz gatesc si mananca cu totii impreuna,am senzatia ca sunt cu totul altfel decat constipatii mei de sus, care stau intr-una cu nasul in hartiile lor. Diferenta e ca nu sunt ingineri!

Gabriela 2:32 PM
| #
Comments: Post a Comment