Gabrielia

Sunday, November 09, 2003

Cumparaturi pentru ziua numelui - m-am cadorisit cu un ceas de 6 euro- sa speram ca si merge.
Nu ma hotaram ce sa gatesc - as fi facut si aia si aia.
Am ajuns cu o serie acasa, apoi m-am dus din nou. Le promisesem fetelor ca inchiriez un film, dar n-a fost chip. Nu prezint incredere- viza mea e prea scurta.

Mi-am cumparat covorase in baie - si muraturi pentru Yunja. La iesire- un bazar intr-un garaj.
3CD-uri- 3 euro. Bach, cantece de Craciun si Rod Stewart!

De la 2 la 4 am pregatit tot - torta, placinta etc. Am avut un moment de oboseala cand m-am gandit ca mai bine mergeam la restaurant!
De la 4 la 5 am facut dus, curatenie etc.

Yunja a sunat ca nu mai vine,motivand ca trebuie sa lucreze pentru serviciu. Am rugat-o sa vina, ca placinta e in cuptor. Dupa 10 min a sunat ca vine imediat.
Am facut o placinta cu broccoli, ciuperci,ceapa si patrunjel verde, parmezan, smantana si oua. Mirosul a fost mortal. I-am dus si Annei din vecini, altfel cred ca murea de pofta!
Si o torta cu blat de alune, crema de cacao si crantz de alune pe deasupra. Atatea lucruri se gasesc aici gata facute, sa nu te mai zdrobesti cu munca!

Sabine a adus un joc de carti cu boabe- Beans-si a fost foarte distractiv. N-am mai jucat carti de nici nu mai stiu cand - de cand eram copil!
Am primit cadou un pulover negru de Angora - Sabine n-a stiut ca e ziua mea, dar puloverul i-a ramas mic! E superb, moale si pufos!

Uneori ma intreb de e ma zdrobesc atata si cum am ajuns sa fiu iar asa ocupata si sa car sacose peste sacose. Probabil ca am o gena undeva care nu ma lasa sa ma schimb!
In tot cazul, seara a fost amuzanta. Sabine ne-a propus sa ne prezentam ca trio la serbarea de Craciun, si sa cantam o parodie la "Ten days of Christmas". Yunja a zis ca ea nu canta, ca n-are voie-coardele vocale sunt in primejdie- dar ca ne poate acompania! Iar ceva de lucru!

Gabriela 11:25 PM
| #
Comments: Post a Comment