Gabrielia

Tuesday, November 18, 2003

Excursia la Homburg, la endocrinoloaga!
A fost foarte draguta, mi-au facut o noua analiza- testul cu ingerare de glucoza- numai ca aici mi-au dat sirop de coacaze- mi-au luat sange de 6 ori - ma si gandesc cat o sa coste distractia!

Doctorita mi-a explicat ce si cum, mi-a dat reteta pentru tratament si a ramas sa tinem legatura prin e-mail.
Mi-a spus ca analizele arata bine, ca in afara de hormonul de crestere, totul e OK.

Si ca... du-te la ostire,fata, nu te mai vaicari atata!
Mi-a explicat si cum sa rezolv cu medicamentul, pentru a-l procura.
Am ajuns acasa praf si alice- ma trezisem la 5!- si m-am culcat.
Dar totul a mers la tanc- tren, autobuze- toate pareau sa ma astepte pe mine ca sa plece!

Atata lene n-am mai tras de cand eram in spital. Si inca acolo mai veneau vizitatori si asistente!

Gabriela 4:53 PM
| #
Comments: Post a Comment