Gabrielia

Sunday, November 09, 2003

M-am dus fara chef la servici. Pentru prima oara mi-am dorit sa fi luat autobuzul.
Am avut o intalnire de vreo ora cu Eric- s-au lamurit multe din necunoscutele mele.

La amiaza,Holger mi-a propus sa ma ia la masa. Aveam mancare, dar cand l-am auzit ca merge la Real si are si cumparaturi de facut, hop si eu. Si iar m-am pierdut in magazinul ala urias.
Am cumparat somon fume pentru prietenele mele - a costat mult mai putin decat branza mea.
Am gasit lapte de capra. Am vrut apoi sa plec la 3 de la serviciu- dar aiar am avut treburi de rezolvat si s-a facut 4. Cumparaturi, si apoi acasa.

La 19:30 eram invitata la Patrick si Angelika. Trebuiau sa mai vina niste prieteni de-ai lor. Am asteptat pana la 20:30. Apoi s-au trezit ca Internetul era in priza, si ca pe robot ii asteptau 7 mesaje ca tipul are gripa.
Am mancat orez intepenit- ii ziceau rizotto- cu castane coapte culese de ei.
Si la desert, salata de fructe si prajitura adusa de mine - Semiluni- ca doar urma eclipsa de luna!

Seara a fost minunata. Patrick e un Rac tipic, Angelika e pe cuspida intre Pesti si Berbec.
Cred ca am stiut din martie de cand l-am intalnit prima data ca ne vom intelege bine impreuna. Cred ca le lipseste si lor societatea, vor sa le invite si pe Yunja si Sabine.
Planuim sa mergem intr-o duminica la Heidelberg impreuna.
Angelika s-a nascut in Japonia, unde mama si tatal ei erau profesori de germana. E simpatica si comunicativa. Patrick se vaita intr-una ca pe vremea noastra (el are 40 de ani acum) nu existau atatea posibilitati.
Le-am povestit de Ceausescu, si de lumina si caldura, dar si de Cinearta si de grupul de schiori. Am avut senzatia ca ne invidiau sincer pentru ce am trait. Au adus atlasul sa le arat Romania.
Bunica Angelikai e austriaca din regiunea Sudeta - stie multe despre Austro-Ungaria.
Ne-am propus sa ne vedem duminica.

Gabriela 11:02 PM
| #
Comments: Post a Comment