Gabrielia

Thursday, November 20, 2003

Nu ma poci abtine, chiar daca a m jurat sa nu mai fac - sa scriu de la serviciu!- si acum 5 minute am citit cum un angajat de la Microsoft s-a trezit concediat fiindca a pus o poza cu cinci calculatoare Apple care erau livrate catre Microsoft pe blogul lui!
A dat-o jos, nu va repeziti sa va uitati!

Dar ce vreau eu sa zic:
ultraseriosul meu coleg de birou a fost cuprins de o stare de agitatie si a inceput sa dea telefoane. Am ghicit ca vorbea cu un Cazinou, pentru ca intreba de regulile pentru Black Jack. A durat o vreme pana sa dea peste un sef de sala care sa stie despre ce e vorba. Pana la urma, i s-a raspuns la intrebari si a facut o rezervare pentru 5 pentru sambata. Mi-a marturisit el o data ca e pasionat de boarding games, dar n-am inteles eu bine ce erau acestea.
A pus niste intrebari precise si la obiect, a mai zis ca a citit pe Internet x si y chestie- tot in timpul serviciului?!- apoi a inchis, multumit.
Ca dupa 10 minute sa sara ca ars si sa mai sune o data, ca sa intrebe de ceva de care uitase! Si cei mai seriosi dintre noi au clipele lor de... ratacire!

Un articol rasfoit mai inainte zice ca a face si altceva la servici te tine treaz intelectual. O ancheta arata ca daca toti am lucra macar doua ore pe zi fest, lumea ar continua sa mearga inainte ca si pana acum. Daca stau si ma gandesc cati insi stiu eu ca se zdrobesc mai mult de 8 ore pe zi, inseamna ca proportia celor care stau - sau, si mai rau, incurca lucrurile!- trebuie sa fie uriasa!

Gabriela 4:35 PM
| #
Comments: Post a Comment