Gabrielia

Sunday, November 09, 2003

O zi obositoare- multe si marunte la serviciu- de dimineata o intalnire la Biroul pentru Straini, mi-au pus viza pana in mai.
Apoi cele curente de la serviciu. Am vrut sa plec la 4, dar a trecut iar de 5 pana m-am urnit.
Am avut cumparaturi de facut, am ajuns acasa la 18:30- la ora aceea trebuia deja sa ma intalnesc cu Yunja si Sabine- si dupa ce am intrat in casa mi-am ratacit cheile.
E ciudat, pentru ca in clipa in care le-am pus am gandit - acolo n-o sa le mai gasesti!- si pe urma n-am reusit sa-mi amintesc unde sunt. Erau in geanta!
Am incercat sa le sun pe fete, dar amandoua mobilele erau inchise. Amajuns cu 20 de min intarziere, fetele faceau cuie. Ne-am dus la un restaurant Thai care e peste drum de sala de concerte, si in sfarsit am mancat ceva! O supa delicioasa si broccoli cu ciuperci. Intre timp Sabine s-a dus sa ne ia biletele- sora ei canta in orchestra si aveam 3 bilete rezervate.

Sala de concerte se cheama Fruchthalle si nu e altceva decat o veche hala construita pe post de piata, pe care au transformat-o in sala de concerte. Lume buna,eleganta, miros de parfumuri scumpe. Concertul foarte bun. Au cantat Ceaikovski, Smetana si Dvorak. Dirijorul era ceh.

Am intalnit-o pe Yukiki, japoneza de la Volkshochschule. Are o ruda in orchestra.
Tot japonez. Am venit acasa sa dorm, desi Sabine si Yunja s-au dus cu orchestra la un pahar de povesti!

Gabriela 10:45 PM
| #
Comments: Post a Comment