Gabrielia

Monday, November 17, 2003

Zi de lene. Am dormit pana tarziu. Pe urma, m-a apucat harnicia: cumparaturi, dus gunoiul, maturat scarile, curatenie in casa, pus rufe in masina.
Am spalat pana si geamurile- n-a durat decat 10 minute cu totul - am 3 si sunt simple de tot!

Am terminat ce-aveam de lucru tarziu si am fuserit tema la germana, dupa care m.-am grabit sa ajung acolo- de obicei intarzii!

Seara, dupa ora, aveam intalnire cu Sabine si Yunja. Ma asteptau cu alte 2 tipe- o tehnoredactora de la ziar- cam 25 de anisori si cu gene imense- si o doamna de vreo 50 de ani, profesoara de muzica- colegele Sabinei de la cursul de franceza. Scopul, sa o ducem pe Yunja undeva. Restaurantul, asa zis japonez, se numea Sushi. Dar... afara-i vopsit gardul... Meniul era impanat de mancaruri coreene- Yunja a sarit in sus cand le-a vazut- iar patronul era coreean get-beget.
Ne-a adus tot ce trebuie la masa- adica un soi de aragaz, tigaia, carnea, sosurile, niste spaghete facute din ceva cartofi dulci, si Yunja a gatit ceremonios si a servit pe toata lumea.
Mi-a parut rau ca nu am un aparat de fotografiat, ar fi meritat imortalizat momentul.

Eu am primit o farfurie cu legume- am impartit la toata lumea, am mancat pana am simtit ca pocnesc, si tot au mai ramas.
Cel mai incantata a fost Yunja de Kim-Chi astea sunt niste muraturi ca pe la ei, cu varza murata dar si o sumedenie de ardei iuti si alte mirodenii.
Fetele au baut sake, eu sirop de coacaze negre, am vorbit 4 limbi- germana, engleza, franceza si coreeana- Yunja cu patronul- , am ras pe rupte si am pus la cale o excursie de studii sambata la targul de Craciun de la Metz, in Franta.

Gabriela 10:35 PM
| #
Comments: Post a Comment