Gabrielia

Sunday, November 09, 2003

Zi de Relache. Si pentru masina de spalat care a decis sa intre in greva.
Am stat acasa si am lucrat- si afara iar era o vreme ca vara, Sabine a venit in pulover sa ma ia la concertul de orga si m-a cadorisit cu un munte de tacamuri.

La Marienkirche- concert de orga cu ocazia repararii orgii bisericii. Lume multa, Angelika si Patrick au venit si ei. A fost superb, n-am mai auzit de multa vreme o orga atat de mare. Interpretul a fost bunicel- s-a cantat Bach, Liszt si Max Regger. Simteam muzica cum ma umple efectiv pe dinauntru, a fost minunat!
In final, Patrick si Sabine mi-au spus ca nu le-a placut Reger- cui ii place? Regger dupa Bach e ca sarea amara dupa torta, dar trebuie s-o inghiti!

Angelika si Patrick au venit sa-mi faca o vizita, am povestit o gramada si am mancat resturile de la festinul de ieri. Le-am aratat poze cu copiii, le-am povestit de Masa Tacerii si a trebuit sa le arat cateva lucrari de Brancusi pe Net ca sa priceapa...

Data viitoare trebuie sa-i las pe ei sa vorbeasca!

Gabriela 11:33 PM
| #
Comments: Post a Comment