Gabrielia

Wednesday, November 12, 2003

Ziua a inceput prost si fara chef . Am incercat sa-mi vad de treaba-aveam o intalnire cu Silke- fara ora precisa. Un nou mesaj de la endocrinoloaga- sa ma prezint marti dimineata la ea la prima ora.
Si alt mesaj de la Egide- sa sun direct Asigurarile si pentru tratamentul medicamentos. Incercasem sa le scriu lor sa vad daca inghit galusca!

Alta acum- tipa de acolo nu pare sa priceapa niciodata nimic!
Am facut-o si pe asta- mi-au cerut numele si telefonul doctoritei si au spus ca ma suna ei.

M-am intalnit cu Silke si am vorbit despre ZITA – un proiect de sorginte politica- propunerea unui nomenclator de profesii in domeniul IT pentru Rheinland Pfalz. Se lucreaza la o baza de date in care vor fi toti cei care ofera cursuri de IT, cu un soi de calificative- una doua sau trei stelutze – se vede ca Silke are fetita la gradinita!
Va fi o masa rotunda in 5 decembrie, la care vor fi invitate firmele de training si actorii politici.
Oare n-ar putea iesi de aici un proiect European de colaborare inter-regionala? Rheinland-Pfalz, judetul Alba si inca ceva- Midi-Pyrenees, sau Skane, sau Limburg!
Trebuie vazut ce termene mai sunt!

Dupa-masa incepea Conferinta anuala a STI – asta e Asociatia Firmelor de Software din Rheinland Pfalz.
Cine credeti ca a fondat-o? Fraunhofer Institut! Cine credeti ca e presedintele? Dieter Rombach!
Incepea la 14:00 cu speech-ul lui Rombach.
Amplecat la 13:30 de la Institut, sperand sa gasesc o masina sau sa prind bus-ul. Bus nu era, iar la e-mail-ul meu- trimis de data asta doar la colegii de compartiment- n-a raspuns nimeni!
Am asteptat pana la ora 14:04- era vreme frumoasa, si eram bucuroasa ca sunt afara. A venit bus-ul si am gasit usor cladirea unde se tinea intrunirea- cred ca era o fosta biserica- Alte Eintracht.

Am intrat si am gasit un loc in fata. Vorbea Barbara Paech, care pana in octombrie a fost la Institut, acum preda la Heidelberg. Subiectul era extrem de interesant : ingineria specificatiilor de system, dar eu nu-mi puteam tine ochii deschisi, si mai rau, nu-mi mai functiona “compilatorul”. Auzeam cuvinte despre care stiam ca le stiu, si nu mai stiam ce inseamna. A mai urmat o prelegere, si apoi pauza. Am povestit cu Sabine si Yunja, am cumparat cartea lui Rombach, si m-am scuzat. Era ora 16:00, am plecat acasa si am aterizat direct in pat.
Am incercat sa ma scol si sa ma duc la germana, dar nu eram in regula. Am renuntat.
Somn de voie, dupa o sueta cu Sanda si cu Andrei.

Gabriela 10:48 PM
| #
Comments: Post a Comment