Gabrielia

Thursday, December 18, 2003

Lucrez - ajung seara tarziu acasa, deci nici o speranta sa mai recuperez golurile din blogul meu.
In timpul zilei, sunt pe alte doua bloguri- unul care a inceput ca un jurnal pt tema mea de cercetare, dar de cand a intrat si Sabine in joc, il folosim ca arhiva si ca instrument de comunicare. Si unul in care Sabine, Yunja si cu mine povestim ce-am mai aflat de prin Institut, incercand sa ne tinem la curent.

Si de fapt, in afara de lucru, nu se prea intampla mare lucru.
Aseara am fost la un restaurant portughez- afost prima masa pe ziua de ieri. Si fiind acolo placut si bine, am stat de la 7:30 la 11 noaptea. Caraghios a fost cum am incercat sa o pilotez pe Yunja sa ajungem acolo, si ne-am pierdut pe stradute. Si Sabine suna intr-una pe mobil.

Alaltaseara am fost in zona industriala- m-a lasat Sabine acolo la 6 si un sfert, dupa ce iar am ratacit o gramada. Si la iesire dintr-un magazin, am dat de Yunja care iesea din altul. Ne-am dus amandoua sa cumparam de mancare, si apoi acasa.

Sefa Sabinei pleaca de la 1 martie la firma Pfaff(masinutze de cusut). Sabine ar vrea sa candideze pt post, dar nu stie ce sa faca. Daca e dorita sau nu. Sefa ei ii spune mereu ca n-are destula experienta, dar cand au angajat-o exact pt asta au luat-o. In fine- sa speram ca ceea ce am inceput noi doua va da roade si ca articolul va fi acceptat la SEKE - o conferinta importanta care se tine la Calgary, anul viitor.

Gabriela 9:23 AM
| #
Comments: Post a Comment