Gabrielia

Sunday, January 18, 2004

Am lucrat ieri toata ziua la un raport care nu mi-a facut placere: asa ca am lucrat caine-caineste!
am terminat la 2:00 noaptea, ora la care iubitul meu fiu se intorcea acasa (acolo era 3!) si ne-am surprins unul pe altul pe Net!

Dimineata la 9, Yunja m-a sunat ca la 10 sunt la mine. Eram gata sa maapuc de gatit. Cand am deschis usa, m-au tarat la restaurant pentru brunch (breakfast+lunch). Afara statea sa ploua si altceva nu era de facut.

Restaurantele care ofera asa ceva erau deja aproape pline. Am gasit in final un loc, si ne-am pus pe mancat. Am mancat intr-una pana la 2 pentru pretul unei mese obisnuite. Era bufet,puteai sa te servesti cu orice vroiai. Muesli, branza, salate, mancare gatita, clatite, plus ceai si cafea la discretie!

La urma, eram ca niste serpi boa. Noroc ca a iesit soarele si ne-am dus la plimbare in padure in jurul universitatii!

Si parca e primavara, mi-am adus aminte de o plimbare pe Cetate anul trecut pe vremea asta, cand am iesit in grup sa "adulmecam" primavara!
Am adus crengute cu matzisori acasa, sper sa se imprieteneasca cu zambilele care stau gata sa infloreasca!

Gabriela 9:29 PM
| #
Comments: Post a Comment