Gabrielia

Thursday, January 08, 2004

Azi-dimineata am venit la 7 si mi-am uitat (-; cheful de munca acasa!
Ca sa ma remontez, am inceput ziua cu cateva lecturi despre bloguri - si m-a prins asa de tare, si am citit lucruri asa de interesante, incat nici nu stiu cand s-a facut 10!

Partea dragutza e cand incerci sa notezi concluziile si vezi prin cate zeci de pagini ai umblat si cum s-au facut asocierile de idei!

Si acum, dupa cum zicea un dicton comunist stravechi, La munca, nu la-ntins mana!

Treburile mai putin atragatoare trebuie si ele terminate. Intotdeauna cand ai mai multe proiecte care se deruleaza in paralel, totdeauna exista unul sau unele preferate.
Mi-aduc aminte de Stephen Covey, cu a lui Eficienta in 7 trepte, care dadea exemplul unui borcan in care trebuie sa inghesui pietre mari (sarcinile importante si greu de indeplinit), pietricele mai mici (sarcinile marunte) si nisip (treburile cotidiene). Daca incepi cu nisipul si pietricelele, pietrele mari nu vor incapea niciodata.

Dar simt ca ce am lucrat de azi dimineata e o noua piatra mare, si nu nisip.

Si iata cum, incetul cu incetul, e vorba de un altfel de blog- insemnarea de mai sus s-ar potrivi mai bine intr-un research blog decat intr-un jurnal intim. Vine si asta curand!

Gabriela 10:21 AM
| #
Comments: Post a Comment