Gabrielia

Friday, January 16, 2004

Groapa in bioritm. De aseara m-am simtit fara chef. De fapt a inceput de pe la ora 4, imediat dupa ce Holger a deschis geamul sa aeriseasca fiindca eu si Yunja am mancat supa-crema de ciuperci in birou, si cand el s-a intors de afara, i s-a parut ca pute! Am rabdat geamul deschis vreo 15-20 de minute, dupa care am si simtit raceala cum m-a prins de nas- simptomele clasice cu usturime!
As fi plecat acasa imediat, dar la ora aceea nu era nici un autobuz. Imi pica nasul, asa ca m-am apucat de curatenie prin hartii. A functionat, fiindca m-a tinut treaza.
M-am dus acasa. In drum, am "agatat" un DVD la sectia cu pret redus Propunere indecenta, cu Demi Moore si Robert Redford.
Voiam sa ma uit numai un pic, dar m-a prins, mai ales ca era comentat de regizor la zece ani dupa.

Azi dimineata nu ma simteam apta de servici, dar am venit totusi. M-am uitat la bioritm- toate 3 curbele sunt la minim!

Incerc sa citesc cate ceva. Ideea cu o carte despre bloguri in limba romana imi da tarcoale.
Am vazut ca au inceput si ziarele sa mai scrie cate ceva.
Cei de la weblog au organizat prima petrecere pentru bloggeri.
Urmeaza sa mai aud de meetup-uri organizate la Brad pe teme ca Managementul bugetului de timp, si pot sa depun marturie ca suntem in rand cu lumea!

Datorita multiplelor canale de comunicare, romanii sunt expusi acum la toate categoriile de informatii, ideile difuzeaza, nimeni si nimic nu-i mai poate prosti, si incet-incet vom ajunge sa ne putem compara cu altii. Pacat ca se sta inca atat de prost la capitolul limbi straine, dar lumea circula, tinerii nostri invata spaniola la Barcelona si franceza la Paris, si mai sunt o gramada de romani plecati care comunica pe Net in limba romana.

Gabriela 1:38 PM
| #
Comments: Post a Comment