Gabrielia

Tuesday, January 06, 2004

Iata-ne si in noul an. Inca nu m-am hotarat ce o sa se intample cu blogul meu.

Incepe sa devina o obligatie, si asta e neplacut.
Pe urma, am auzit atatea pareri contra:
- ca o fac din exhibitionism
- ca de fapt prezint numai partea roza a lucrurilor, trecand cu vederea ce nu e chiar asa placut (de exemplu, perioada cat am fost in spital!)
Va jur ca am scris si acolo, cu tot ochiul meu cat o ceapa si situatia ciudata in care ma aflam - mi-a ajutat mult sa ma privesc dinafara. Doar ca n-am avut niciodata timp si dispozitie sa transcriu notele!
- ca privez lumea de mesaje personale, de la suflet la suflet. Nici asta n-am facut!

Cred ca am sa-l mentin ca pe un loc in care sa postez ceea ce vreau sa pastrez, sa-mi aduc aminte. Adica pentru mine. Daca altcineva va mai vrea sa arunce cate un ochi, asta este. Dar va anunt solemn ca de astazi acest blog a incetat sa mai fie condus de gandul la un anumit public! Oricum statisticile imi arata ca aproape nimeni nu-l mai citeste - a cazut in desuetudine!

A fost un experiment interesant- acum sunt gata sa trec mai departe: marea batalie pentru crearea blogurilor in Institut!

Caut documentatie si dau mereu peste romani:
pare sa fie un cuib la Eindhoven, in Olanda

Mugurel Ionita
Alexandra Cristea
samd

Gabriela 3:16 PM
| #
Comments: Post a Comment