Gabrielia

Sunday, February 15, 2004

Ce vreau sa scriu neaparat aici- sper sa am timp sa detaliez:
- joi la LEARNTEC- dintre sute de standuri, cum am ales ce ma interesa
- la intoarcere, cum am incercat sa ajung la o intalnire fixata la 17:30 in KL - a fost imposibil - am pierdut toate trenurile
- vineri in Lux - voiam sa iau un taxi din gara- amluat busul- ca sa vad mai multe- m-am ratacit si am ajuns cu 30 ' intarziere- acasa sesizasem ca ora de intalnire nu era una potrivita; am vrut cu tot dinadinsul sa ajung la fix- nu s-a putut. Sau n-a trebuit?
- catedrala Notre-Dame de Luxembourg- senzatia de acasa
- visul care a urmat- si cum putem invata, cine ne este cel mai potrivit invatator - putem face si noi asta, sau numai Doamne-Doamne? Sau daca reusesti sa te acordezi pe frecventa potrivita, poti si tu, ca fiinta umana, face asta?
-Astrologia transpersonala si Dane Rudhyar- o lovitura de pumn in tidva!
- vesti noi despre resursele financiare si Generoasa Fundatie de Vallejo - fiecare evadare ne aduce intr-o inchisoare putin mai confortabila, putin mai spatioasa, dar tot o inchisoare! In vreme ce sunt invidiata pentru sansele mele de a calatori, imi dau seama ca anumite destinatii imi sunt prohibite- desi in vecinatate. Si sunt din nou incredintata ca singura directie in care merita sa calatoresti este spre interior!

Gabriela 11:15 AM
| #
Comments: Post a Comment