Gabrielia

Friday, February 06, 2004

Tot mai am zile cand imi spun: 'O sa scriu asta in blog!', dar fie ca nu am timp, fie ca nu mai am putere pe cand sunt gata cu toate treburile. De fapt, ca de obicei, nu sunt niciodata gata cu treburile!

Ca bine zicea Mark Wells: One day, you'll meet yourself coming around the corner!
Asta-s eu, si se pare ca n-am ce-i face!

Lucruri pe care am vrut sa le scriu:
- vineri, 23 ianuarie, am avut o prezentare despre Social Software la Institut. Ma asteptam la 10-15, au venit cca 50 (am trimis un mail roata). Scopul: subminarea establishmentului de jos in sus! Adica hai sa ne jucam de-a blogurile si de-a wiki-urile, si sa scriem ce vedem si ce auzim si ce idei crete ne vin!
- dupa aceea, au cazut pe umerii mei fragezi o gramada: am scris cu doi colegi un articol pentru o conferinta la Graz despre asta, am inceput un experiment pe intranet- sa le punem celorlalti la dispozitie Tiki-Wiki, un sistem de management al continutului (CMS- ce rau suna in romaneste), si multe altele. Am patit ca Prissy, slujnica lui Scarlett, am zis ca ma pricep la Tiki Wiki, si m-am trezit peste noapte administrator de sistem. Manualul are 385 de pagini si mi-am prins urechile!!
- trei zile am venit cu bicicleta la servici, e ca si primavara aici, avem 15 grade si soare si floricele. Dar aseara asa ma dureau toate cele, ca am decis s-o las balta. Bicicleta vreau sa zic.Am zis ca e de batranete, ma dor toate oscioarele. Mai inainte m-am intalnit in bucatarie cu LinLin, chinezoaica noastra care are 23 de ani, si s-a plans de ceva identic. M-am uitat in horoscop - zice ca s-o las moale si sa zac week-endul asta. M-am uitat in bioritm- ciclul fizic trece prin punctul de minim.

Stiti ce zice vorba romaneasca despre asta: daca doi iti spun ca esti beat, du-te si te culca! Macar de-as putea! Peste o ora plec acasa si de acolo la M?nchen, s-o ajut pe Clara la ziua ei

Gabriela 1:01 PM
| #
Comments: Post a Comment