Gabrielia

Saturday, March 27, 2004

Dupa asa o pauza mare, cuvintele se leaga mai greu. Dimineata cand ma trezesc ma gandesc la ce-as vrea sa blogãi (urat suna, nu-i asa? dar asa se exprima fostii mei colegi de scoala!). Si sunt o suta si o mie de lucruri.
Dar ziua trece ca vantul - desi mai sunt in concediu medical, si nu apuc sa fac nici un sfert din cate mi-a propus.

Ioana mea e aici, si ne luam cu fel de fel de treburi. De pilda, azi noapte la 11 faceam tort cu capsuni. A iesit gigantic, nu stiu cine o sa-l manance, dar la nevoie iesim cu el in strada. Sau chemam vecinii!

Marti am fost la Mannheim, miercuri la Heidelberg. Dar era frig si am fost zgribulite tot timpul. Joi, dupa doua ore de serviciu, a urmat o partida de shopping in care Ioana a incercat enspe perechi de pantaloni, jachete si bluze, am cumparat fructe exotice si am mirosit parfumuri, am descoperit corturi si saci de dormit, si am ajuns acasa terminate.
Vineri a fost zi de pauza.
Azi iar o luam pe coclauri, Sabine a aranjat un itinerar scurt pentru noi si vine sa ne ia cu masina.

De luni ma duc la serviciu, am mai fost pe acolo saptamana asta, dar numai in vizita. Ma port cu mine ca si cu un ou moale, atitudine cu care nu am fost obisnuita. Dar in principiu imi merge bine, chiar daca uneori obosesc repede sau ma mai apuca cate o durere de cap.

Vestile bune curg! Se pare ca voi preda la Paris o saptamana in mai, la CNAM, iar articolul de la conferinta I-Know de la Graz a fost acceptat.

Gabriela 8:37 AM
| #
Comments: Post a Comment