Gabrielia

Thursday, March 04, 2004

Primesc saptamanal un raport despre numarul de vizite pe Gabrielia. Impresionant, 5 vizite pe zi!
Cine or fi cei care ma mai citesc?
promit sa-mi fac timp sa repar sectiunea de Comentarii - vechiul furnizor a dat chix!- ca sa puteti sa scrieti si voi!

Pentru cei curiosi: eu sunt bine si lucrez cu spor. Din pacate, vesnic sunt distrasa de la ceea ce ar trebui sa fac. Gasesc alte lucruri mai interesante! Acum de pilda, tocmai m-am varat adanc in PHP! Nu e frumos ce fac, ar trebui sa scriu la studiul meu, dar asta este!

Si am inceput si un alt blog- un soi de research blog- care se cheama Coniecto. Deja am 4 abonati. Si lumea imi scrie. Ton Zijlstra m-a remarcat. Si Knowledgeboard are un link be blogroll catre mine!
Dar presupun ca n-ati inteles chiar nimic, decat ca ma dau mare!

Abia astept BlogTalk, marea adunare a bloggerilor de la Viena!

Gabriela 10:09 AM
| #
Comments: Post a Comment