Gabrielia

Tuesday, March 30, 2004

Si acum, alte doua linkuri:
Pt toti cei interesati de Germania, un site despre HowtoGermany.
Pt studii, afaceri, impozite, si tot ce va mai poate interesa.

Si- fara nici o legatura, asa cum v-am obisnuit, un site despre reincarnare.

Mona Valenas, o astroloaga din Arad, povesteste o experienta personala pe acubens, una din listele de discutii pe teme de astrologie:

In acest sens, as dori sa fac publice niste date, care EVENTUAL i-ar putea convinge pe sceptici despre valabilitatea reincarnarii ca si principiu.
De la 12 ani am inceput sa am o serie de vise, premoniii si dupa aceea, amintiri, in leg. cu o viata anterioara, fapt probabil nu prea surprinzator, avand in vedere structura schemei mele natale actuale. Trecea timpul si ma simteam din ce in ce mai atasata de locurile si vremurile respective. (locul fostei incarnari: Spania, 1400).
Soarta a adus apoi sa ma reintorc si fizic acolo, sa intalnesc persoane care reprezinta o continuare a acelei vieti care a fost curmata brusc (ardere pe rug din cauza convingerilor spirituale).
Nu de mult, am avut acces la o informatie care s-a dovedit adevarata si inca atat de frapant, incat nu stiu cum s-ar putea pune pe seama unor speculatii. Stiu ca sunt persoana neptuniana, ratiunea nu e punctul meu forte, dar totusi..asa ceva nu se poate inventa: am aflat, dintr-o secunda in alta, in mod intuitiv, data mortii mele, despre care oricum aveam n amintiri, cadrul in care s-a desfasurat, anotimpul, etc...va rog sa verificati hartile pentru clarificare. Data nasterii actuale:
1974, 29 oct. 8.10 am, Arad. Data mortii: 1427, 7 noiembrie, ora 16:46pm, Burgos, Spania. Pentru calcule am folosit ora locala si calendarul iulian.
Pe langa foate multe lucruri, vizibile in aceasta ultima harta, care confirma amintirile mele despre conjuncturile respective, poate cel mai izbitor amanunt l-a constituit superpozitia exacta a Lunii din momentul mortii cu Saturn din momentul conceptiei (incarnarea in viata actuala, unde Luna este sufletul, Saturn corporalitatea, si ce altceva este
reincarnarea decat materializarea sufletului inca si inca o data?).
Sunt convinsa ca aceste teorii par abrupte, dar eu am trait pe pielea mea valabilitatea lor. Nu as fi facut publice aceste aspecte, care sunt poate cele mai intime de care dispun, dar am simtit ca ar fi util si pentru restul lumii sa se poata confrunta cu un fapt concret, din perspectiva astrologica.

Cu totii avem dreptul la opinii personale, chiar daca acestea sunt divergente, toleranta este o valoare la care ar trebui sa tindem.


De ce spun toate astea? Pentru ca nu-mi sunt de loc straine, si eu am strafulgerari cu scene din alte existente, si desi nu am fost in locurile acelea, sper sa le vad intr-o buna zi.
La ce serveste? Poate ca sa intelegem mai bine de ce am venit acum si aici, ce cautam pe Pamant si ce avem de facut in aceasta existenta!

Gabriela 12:14 PM
| #
Comments: Post a Comment