Gabrielia

Monday, April 19, 2004

Citesc mult si totul se leaga: totusi am sentimentul ca nu sporesc.
Mercur retrograd, poti reflecta cat vrei, dar creativitatea nu e la ea acasa!

Azi e prezisa o conjunctura nefasta pentru Romania - o eclipsa de soare care cade cum nu se poate mai rau!
Sa vedem daca se adevereste ceva - sa speram ca nu!

Azi-dimineata, in drum spre Homburg, m-am intalnit in tren cu doctorita mea endocrinoloaga.
Frau Oberärztin era cu bicicleta si arata de 16 anisori! Ca intotdeauna, a fost foarte amabila indata ce ne-am regasit in contextul ei profesional. In tren a dat doar scurt din cap si mi-a dat de inteles ca are de citit!

Zilele astea am facut o slabiciune pentru magnoliile inflorite: au ceva atat de senzual si in acelasi timp atat de pur, arata atat de ispititoare cu movul lor roz, incat ma opresc la fiecare gard unde zaresc un copacel si respir imaginea, incercand sa o pastrez in mine.
Mi-a trecut prin cap sa-mi cumpar o camera digitala si sa fac o colectie de poze cu toate magnoliile din oras - dar nu cred ca as reusi sa captez ceea ce cu adevarat conteaza. E dincolo de imagine, e o stare, e o atitudine, e... altceva.

Si probabil fiindca stiu ca peste o saptamana nimic din toate acestea nu va mai fi - si petalele vor cadea, risipite, si vor creste frunze cat se poate de normale, toata aceasta pasiune a mea seamana cu un fel de "stare de urgenta".
Ieri am vazut un copacel-copil, care nu avea decat doua flori...

Gabriela 4:06 PM
| #
Comments: Post a Comment