Gabrielia

Monday, April 05, 2004

Peripetii cu sosirea lui Andrei: autobuzul lui a intarziat, noi am aflat asta de la Agentie, si n-am plecat la Homburg decat seara la 21:30 (autobuzul urma sa ajunga la 22:30!). Trenul nostru s-a oprit din cauza unui accident intre Kaiserslautern si Homburg- si a stat acolo 3 ore. Cand linia s-a deschis, ultimul tren spre Kaiserslautern a trecut pe langa noi. La 1:30 l-am gasit pe Andrei in Homburg si am luat un taxi inapoi acasa. A costat ceva, dar macar am dormit in paturile noastre!

Sambata n-a fost posibil decat sa ne plimbam putin - ne-am plimbat prin oras si am vizitat o mareata expozitie de constructii Lego, unde Institutul avea si el un stand. Gradina japoneza am lasat-o pe alta data, fiindca batea un vant subtire si incepuse sa ploua.

Ziua de duminica a fost insa grozava. Am plecat la Metz - si copiii s-au distrat grozav! Mai intai la Saarbrucken la McDonald's, pentru ca aveam de asteptat o ora acolo.
Apoi in Metz, unde am mancat la Contele de Monte Cristo, un restaurant elegant din fata catedralei, am vizitat catedrala, am facut un tur al orasului cu trenuletul turistic, ne-am urcat in turnul bisericii (de fapt in cel de veghe, fiindca clopotnita propriu-zisa nu se viziteaza), ne-am plimbat pe malul Mosellei si am stat la soare in mijlocul unui pod, pe o banca.

Vreme frumoasa, toti pomii infloriti, iarba si frunzele de un verde crud, si Ioana intr-o dispozitie de zile mari. A ras cu lacrimi si sughituri mai tot timpul, si ne-a molipsit si pe noi! Slagarul zilei: Protect the Dodo way of life! Dodo fiind o pasare stupida din filmul Ice Age, pe care il vazusem cu o seara inainte! Pretutindeni vedeau Dodos si persoane care se comportau in stilul Dodo! Ce bine e sa ai 17 si respectiv 18 ani!

Gabriela 10:25 AM
| #
Comments: Post a Comment