Gabrielia

Sunday, May 16, 2004

E 0:29 (adica trecut de miezul noptii!) si mai aveam 4 pagini de citit din Brown & Duguid, The Social Life of Information, insa imi pica nasul. M-am hotarat sa intru pe Net, in speranta ca ma mai trezesc un pic. Am intrat intai pe Coniecto, blogul meu "profesional", la vanatoare de link-uri sau comentarii. Si pe urma mi-a trecut prin cap sa ma uit si pe Gabrielia- de curand m-a intrebat o prietena cand mai scriu ceva aici!
Dragilor, you've made my day! Si daca e trecut de miezul noptii! Am gasit comentarii de la mai multe persoane care au dat peste blogul meu din intamplare si se pare ca le-a placut! E o senzatie placuta, nu stiu daca sa-i spun "gadilatoare de orgoliu", sau multumirea ca am putut darui ceva celorlalti!
O sa incerc sa scriu mai des, desi la ora asta nu mai stiu cate bloguri intretin: la servici sunt trei, cele pentru proiectele internationale sunt doua, unul cu clasa mea de la liceu, Coniecto si Gabrielia, blogurile mele "oficiale", apoi cel la care muncesc acum, pentru viitorii mei studenti de la Conservatoire National des Arts et Metiers, ca sa nu mai vorbim de blogul in care trantesc tot ce citesc si toate ideile care-mi vin, pentru o utilizare ulterioara (la pensie,probabil).

Va multumesc si mai poftiti pe aici! Promit sa va scriu la toti cei care mi-ati lasat comentarii si adrese, numai sa ies putin la lumina! Romanul zice "n-am timp nici sa suflu", cam asa e si la mine acum! Pe curand!

Gabriela 12:24 AM
| #
Comments: Post a Comment