Gabrielia

Tuesday, July 20, 2004

Via grundtvigers, de la Lucian Branea:
 
In Monitorul Oficial, Partea I nr. 633 din 13/07/2004 a fost publicata Hotararea nr. 1021/2004 din 25/06/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae, "in scopul sporirii transparentei si exactitatii informatiilor existente pe piata fortei de munca si pentru alinierea legislatiei romane la reglementarile comunitare in domeniu" - modelul comun european de curriculum vitae constituind "un mod de prezentare sistematic, cronologic si flexibil a calificarii sicompetentelor fiecarei persoane". Hotarirea transpune Recomandarea Comisiei Europene nr. C(2002)/516 din 11 martie 2002 privind Modelul comun european pentru curriculum vitae, publicata in Jurnalul Oficial al Comunitatilor Europene L079 din22 martie 2002.In aceasta pagina gasiti actul normativ, precum si formular CV in format Word, instructiuni privind completarea acestuia si un model de CV - in engleza, franceza si germana.
 
Semne bune! Incepem sa ne trezim! Stiu ca am discutat despre asta cu danezii la Odense in 2002, cu suedezii la Malmoe tot in 2002, ca anul acesta la Klaipeda sa am surpriza ca nimeni nu-si mai aminteste! De-atunci l-am tot recomandat la toti studentii cu care am venit in contact, ba chiar Catherinei, la Paris, imi amintesc ca l-am si discutat in amanunt!

Gabriela 6:16 PM
| #
Comments: Post a Comment