Gabrielia

Thursday, August 19, 2004

Am tot stat si m-am gandit de ce oi fi sunand eu trista, cand nu sunt. Unul dintre motive ar putea fi ca lumea se asteapta sa spun ce frumos si ce bine e aici, si eu ma tin numai de critici.
Ei bine, nu e chiar totul rau, dar de cate ori vad ceva care e ca la noi in Romania sau mai rau, nu ma pot abtine sa nu comentez. Macar aici! ca doar nu credeti ca le spun lor?!

Sa luam ziua de marti, de pilda. Am condus-o pe Ioana la Metz sa ia Atlassib-ul sa se intoarca acasa - ca vineri incepea CCL-ul- Campul Centrului Local - cel mai mare eveniment al anului la cercetasi. ... Aici urma o descriere a evenimentului si a week-end-ului care a urmat. Cu poze, cu povesti, cu de toate. In momentul in care am dat Publish, a disparut in neant. Mi-am tot propus sa revin, dar n-am mai avut timp. Acum incep sa se adune draft-uri vechi si vad ca nu ma mai ajung.

Nu sunt singura care pierde insemnari. Nancy White se plange si ea de acelasi lucru. Da, stiu, ar trebui salvari intermediare. Altfel sistemul te scuipa afara. Dar cand esti luat de cursul povestii...
Si fiindca veni vorba de cursul povestii, ma tot chinui sa gasesc un echivalent in romana pentru termenul de "flow" in acceptiunea lui Csikiszentmihalyi...

Gabriela 11:27 AM
| #
Comments: Post a Comment