Gabrielia

Wednesday, August 11, 2004

Bietul meu blog parasit! Nici nu-mi vine sa cred ca au trecut atatea zile de la ultima insemnare!
Si n-am nici o scuza! Decat ca nu mi-a ajuns timpul - alerg mereu in toate directiile, la servici incerc sa valorific timpul, si acasa inca nu am Internet.

Intre timp am ajuns o "persoana asezata", in sensul ca acum am si mobila in apartament.
Intr-o actiune de hei-rup de zile mari, demna de tineretul utecist de altadata, dragele mele prietene din Germania, Sabine si Yunja s-au hotarat sa ma ajute sa-mi aduc lucrurile din Germania si sa-mi cumpar niscai mobila, totul intr-o singura sambata. Asta mi-a ridicat moralul. Actiunea in forta a inceput in Kaiserslautern, cand am golit pivnita Sabinei de cutiile mele. Apoi la IKEA, unde am cumparat, cu un ochi la buget si cu urechea la sfaturile prietenelor mele mult mai umblate, strictul necesar: un pat-canapea care e de inspiratie asiatica si se numeste futon, o masa, un scaun si un raft, si un fel de dulap (in holul meu intunecos merge!).
Mai multe ammanunte cand o sa reusesc sa postez pozele! In duminica urmatoare am despachetat si am aranjat tot, si rezultatul a fost impresionant!

Au urmat sosirea Ioanei, miercuri, care s-a lasat cu o excursie la Saarbruecken ca s-o recuperez de la autobuz, inca un drum in Germania, sambata, cand am luat parte la grill-party-ul organizat de fostii mei colegi in satul in care se afla Institutul, si o excursie "de placere" la Trier duminica.
Intr-un cuvant: obositor!

Duminica vrem sa mergem la Ocean, luam trenul de placere pana la Blankenberge in Belgia. Sa speram ca vremea va tine cu noi!

Gabriela 2:10 PM
| #
Comments: Post a Comment