Gabrielia

Thursday, August 19, 2004

Ceva nu e in regula...
Cred ca trebuie sa schimbam ceva aici. In ultimele trei zile, trei persoane diferite care-mi citesc blogul mi-au spus ca suna trist, patetic, ca-mi vars aici "frustrarile si dezamagirile" etc.
Si vorba din popor spune ca daca doi iti spun ca esti beat, du-te de te culca. La mine au fost trei!

Si, ciudat, eu nu ma vad asa. Nu ma simt trista de loc. Nici frustrata. Nici dezamagita. Sunt incercarile mele, pe care le trec cum pot. Chiar aseara predicam cuiva: "daca esti trist, stai acasa, nu iesi in lume. Tristetea e ca gripa, se ia!". Si chiar eu imi vars energiile negative aici?!

Multumesc, dragilor, ca m-ati tras de maneca. I'll cheer up!
In consecinta, incerc sa schimb tonul si sa descretesc fruntea. Si pe-a mea si pe a voastra ;-)

Gabriela 11:07 AM
| #
Comments: Post a Comment