Gabrielia

Tuesday, August 17, 2004

Citind in diagonala digest-ul zilnic de pe romania_eu_list, o lista de discutii despre integrarea Romaniei in EU (dar nu numai!), am dat de un motto atasat intr-o semnatura:

"In tot ce e urat si rau in jurul meu, o vina am si eu."

Ce usor ar fi daca fiecare si-ar asuma partea lui de vina si ar face ceva ca sa repare lucrurile! Daca nu am mai da vina pe parinti, pe copii, pe vecini, pe vanzatoarea de la Alimentara sau pe guvern! Dar suntem inclinati mereu sa gasim alti vinovati, ca sa ne scoatem pe noi basma curata!

Si apropo de romania_eu_list, gasesc ca Lucian Branea, moderatorul listei, si ceilalti colegi ai sai fac o treaba grozava la euro@atlantic club (weblog-urilor, wiki-urilor si altor asemenea instrumente usor de utilizat pentru gestionarea cunostintelor personale, in cadrul unui proiect european numit Pellea (nu vine de la Amza Pellea, ci de la Portfolio Evaluation in Life long Learning improving Employability of Adult learners). Si sunt in cautare de voluntari ca sa-l urmeze. Un weblog poate constitui un portofoliu digital, atunci cand reflecta experientele cuiva pe taram profesional (si nu ce-am mai vazut, ce-am mai auzit, pe unde-am mai calatorit, ca aici in Gabrielia!). Manusa pe care incerc sa o arunc e dubla: obiectul de studiu il constituie weblogurile, iar ilustrarea progresului in ale weblogurilor se va face - ia ghiciti! - printr-un weblog!



Gabriela 3:45 PM
| #
Comments: Post a Comment