Gabrielia

Sunday, September 05, 2004

Am cam tacut, nu?
Cred ca m-am suparat pe blog. Am scris o poveste intreaga, cu ziua prietenei mele, cu bancuri auzite, cu link-uri si de toate.

Incercam sa explic ca nu sunt trista, doar critica. Ei bine, da, recunosc, hiper-critica! Ma scoate din sarite cand vad aici lucruri care merg ca in Romania (sau mai prost!) si noua ni se da intr-una peste nas ca suntem inapoiati! Si lume care ridica din umeri, spunand ca asta este si ca nu se poate mai bine!

Dar cand am incercat sa apas pe Publish - insemnarea s-a pierdut! Asta a fost acum vreo doua saptamani. Stiu ca nimic nu e intamplator si poate ca nu trebuia sa spun lucrurile acelea ;-)

De atunci mi s-au adunat o gramada de povesti in tolba: o excursie in Allgäu, in Alpii bavarezi, o vizita de lucru la fostul meu Institut, si azi o iesire cu bicicleta!

Gabriela 9:45 AM
| #
Comments: Post a Comment