Gabrielia

Tuesday, September 28, 2004

Gata, m-am linistit!

Pot de-acuma sa va spun ca anul acesta blogosfera romaneasca n-are sa mai ramana repetenta! Vin oameni tineri si inteligenti sa ni se alature! Bravo, Monitoarul Neoficiale!

Ia uitati ce zice Liviu acolo:

Astfel incit sint tentat sa cred(intr-un fel, este extrem de normal sa fie astfel, sintem inca in preistoria acestor bloguri si a blogosferei romanesti ca mijloc de comunicare si "comert de idei", in general) ca deocamdata tot ce putem face este sa ne mentinem o linie de idei si o arie a preocuparilor serioase care in timp sa ii convinga pe cei care le urmaresc ca reprezinta un adevarat comert cu idei si o alternativa la timpeniile cu care sint bombardati zilnic de media sau de "mediile intelectuale" romanesti de care au parte. Atit si nimic mai mult.Bineinteles ca in timp, sper sa ajungem la ceea ce vezi prin alte parti; echipe serioase de indivizi (din academie si nu numai) care cu inteligenta si rabdare, extind constant jocul gratuit al inteligentei la mediul acesta nou care este blogosfera.Dar, deocamdata, si noi, ca si ei, trebuie sa rezolvam problema imediata care nu este aceea a lipsei de informatii (deja e prea multa informatie pe net, mult prea multa) ci aceea de cum sa faci sens din aceasta informatie care te asalteaza din toate partile. Iar problema oricarui blogger bun (care nu isi face blog doar ca sa isi puna pozele de familie pe el)este aceea de a transmite cumva si celorlalti entuziasmul lui pentru o informatie sau alta; de a le arata si celorlati sau a reusi impreuna cu acesti ceilalti sa arate ca exista o schema mentala dupa care lumea asta ce pare ca a innebunit poate totusi avea sens,poate fi descifrata . Si spunind aceasta, cred ca am raspuns indirect si la intrebarea : de ce mi-am facut un blog .

Bravo! Sunt sigura ca vor urma si altii curand!

Ati vazut ca mi-am innoit blogroll-ul cu nume noi? ;-) Ce mai stati? La citit! Ca pe urma o sa va vina, natural, si pofta de a zice ceva. Primul pas cand te mananca limba e sa lasi un comentariu. Pe urma, iti dai singur seama ca ti-ai imprastiat vorbele peste tot pe unde-ai trecut, si n-ai ramas cu nimic! Si uite asa ajungi la concluzia ca-ti trebuie un blog! Unul al tau - sau al grupului tau!

Gabriela 2:35 AM
| #
Comments: Post a Comment