Gabrielia

Saturday, September 25, 2004

Romani peste tot

Sunt pedepsita: a trebuit sa stau toata sambata lipita de scaun ca sa reorganizez un material scris cu luni in urma la Kaiserslautern.

Dar am avut "recompensele" mele: lumea inteligentei artificiale e plina de romani!

KnowItAll e un proiect de la University of Washington, Computer Science and EngineeringArtificial Intelligence Research Group
si ce descopar:
Class Extraction from the World Wide Web. Ana-Maria Popescu, Alexander Yates, Oren Etzioni. 2004. (In AAAI 2004 Workshop on Adaptive Text Extraction and Mining)

La Stuttgart Universitaet descopar Intelligent Small World Autonomous Robots for Micro-manipulation (I-Swarm). Printre autori, Dr. Carmen Constantinescu.

Dan Tecuci - descoperit pe pagina Knowledge-Based Systems Research Group de laUniversity of Texas. Cum pagina parea outdated, am indraznit sa-i scriu in primavara, si mi-a raspuns amabil, oferindu-mi link-uri catre proiecte actuale, in curs de desfasurare.

Si mai e si IoanaRus, care lucreaza la Centrul din Maryland al Fraunhofer IESE, pe ale carei urme am calcat in toata perioada petrecuta la Fraunhofer in Kaiserslautern. Datorita ei, toti colegii aveau o parere buna despre romani. Ce pacat ca nu am apucat sa o cunosc!

Sper sa nu ma auda co-listenii mei de la Tic-Lobby, a fost acolo o discutie lunga despre tendinta noastra, a romanilor, de a ne lauda ce buni suntem...prin reprezentanti- in gimnastica, in programare, in cercetare. Si se pare ca nu numai a noastra!

Este un banc care spune tot in aceasta directie: "Elefantul si soricelul trec pe un pod. Soricelul se intoarce spre elefant si ii zice: Mama, ce mai tropaim!"

Ei bine, dati-mi voie sa fiu soricelul care e mandru de ce fac romanii in cercetare in lumea asta larga! Macar atat, dupa ce am stat 12 ore lipita de scaun!

Gabriela 10:47 PM
| #
Comments: Post a Comment