Gabrielia

Sunday, December 12, 2004

A venit iarna!

S-a facut frig de-a binelea! N-as fi iesit din casa pentru nimic in lume daca nu erau alegerile, am fost al 153-lea cetatean roman care a votat aici, pe la ora 17.

La intoarcere m-am intalnit insa cu alaiul lui Mos Craciun: aici in Luxemburg se sarbatoreste cu fast si pompa perioada asta de Advent! Ca sa nu mai vorbim de piata de Craciun, unde lumea se intalneste sa bea vin fiert si sa manance carnatii traditionali, plus Grompelkichern- ceva comestibil si pentru vegetarienii ca mine. Grompel mi-a sunat imediat ca si "grumpene" - asa le spune in Ardeal cartofilor! Urma un concert de colinzi in Place d'Armes, dar frigul m-a manat inapoi in casa, la citit de bloguri si forumuri.

Am trait sa vad si magazinele deschise - duminica dupa-masa de la 14 la 18- in rest, cand ies eu de la servici totul e inchis. Si lume care se agita sa cumpere cadouri!

Gabriela 9:19 PM
| #
Comments: Post a Comment