Gabrielia

Thursday, January 06, 2005

Romani peste tot (2)

De data asta nu mai e de bine. Trebuie sa spun cuiva, nu mai pot tine in mine.

Acum vreo saptamana, citindu-l pe Flemming, imi atrage atentia un comentariu proaspat, si dau peste asta - nu merita sa cititi tot, duceti-va la sfarsit si alegeti doar comentariile in romaneste. Lume care se plange ca a fost inselata, si tzepari romani care se opresc din activitate sa mai traga cate o injuratura zdravana.
M-am facut mica, mica de tot :-(

Zilele trecute, pe Topics Exchange, canalul KM Europe, dau peste alta- de data asta mai "stilata": o insemnare din 2003 de pe un weblog al FranceWeb.
Stefan Raducanu pare om serios- ce pot presupune e ca unul dintre angajatii lui, din exces de zel, a trimis un ping catre acest canal, ca sa-si promoveze, chiputele, serviciile - mai mare deserviciu nici ca se putea!

Semnale ingrijoratoare - pentru mine cel putin. Nu asa imi doresc sa fim perceputi!

Acum cateva zile, contactez un blogger care se inregistrase a fi din Luxemburg pentru a-l invita la intalnirea noastra lunara: imi spune ca e in Germania, si ca e un american care locuieste in Europa, si atat. Imi povesteste despre Hugo Marti, scriitor elvetian de la care isi insusise tot ce stia despre Romania. Eu ii raspund ca il stiu, ca avem ceva de el acasa in biblioteca, ca a fost prieten cu Blaga, iar familia socrilor mei a fost foarte apropiata de Blaga. O simpla coincidenta: dar americanul ramane perplex si imi spune ca e tare mica lumea asta!

Ei acum mi-a trecut naduful: Blaga are o pagina in engleza (cam...schioapa, ce-i drept!) in Wikipedia, in timp ce Hugo Marti, saracul...

Gabriela 9:46 PM
| #
Comments: Post a Comment