Gabrielia

Thursday, February 17, 2005

Limerick

Voiaj in tromba in Irlanda... 25 de ore.
Am aterizat la Shannon si am ajuns cu o masina la Universitate.

Un cercetator binevoitor mi-a aratat imprejurimile! Impresionant!
Nu scade niciodata sub 0 grade - e plin de narcise galbene inflorite peste tot, iarba e asa verde ca pare artificiala!
Se construieste intr-una- intr-o frenezie. Prin campus e lume din toate partile globului - mai putini chinezi decat in Germania!, in schimb italieni gramada!
Cladirile sunt impresionante, si totul e lasat in beton, netencuit- un pic ciudat pentru noi!

Partea ciudata e circulatia- pe stanga- si autobuzele - care au numai o singura usa pe stanga in fata. N-am vazut nici un fel de inghesuiala, dar poate n-am prins orele de varf! Cum s-or fi descurcand cu o singura usa, cand in Luxemburg nu le ajung 3 si e tot timpul imbulzeala? Ce-ar fi sa se introduca la Bucuresti autobuze cu o singura usa?!


Lume saracacios imbracata prin oras- in schimb magazinele de confectii m-au lasat cu gura cascata - confectiile de serie seamana cu rochiile de Fondul Plastic de la noi din anii '80-materiale interesante, culori originale, o linie traznita!

Gabriela 11:39 PM
| #
Comments: Post a Comment