Gabrielia

Thursday, March 17, 2005

Raita prin Bucuresti

Am aterizat in Timisoara acum aproape doua saptamani si n-am reusit sa recuperez inca restantele. Nu-i nimic, afara e primavara, am o mierla care canta pe geam, cui ii pasa de restante?! Le-om dovedi noi o data si o data, numai sanatosi sa fim!

Maine dimineata plec la Bucuresti pentru cateva zile. Mi-am actualizat datele de contact pe coordonatele Romaniei, asa ca daca vreti, stiti unde sa ma gasiti. Asta-mi aduce aminte de insemnarea unui amic care propunea ca in loc de CAPTCHA (stiti, semnele alea strambe pe care trebuie sa le citesti si sa le tastezi ca sa se verifice ca esti un om si nu un program), care si-a gasit nashul(se ofera o "momeala" si se gasesc sute de mii de voluntari umani gata sa preia treaba programelor ca sa apuce momeala), la intrarea pe un site sau la publicarea unui comentariu pe un weblog sa ti se puna intrebari "de specialitate", ca sa se reduca sansele ca nu numai robotii, ci si neavenitii sa aceeada acolo.
He he he! Numarul meu de telefon contra definitiei pentru Social Software, nu? Poate dupa ce o traduc in romaneste, cum mi-am propus!

O sa incerc sa-mi citesc si mail-ul - sunt curioasa daca hotspotul wi fi de la Athenée Palace chiar exista si pana unde bate! Dar avantajul Bucurestiului fata de Luxemburg e ca e plin de Internet-café-uri la tot pasul!

Gabriela 11:44 PM
| #
Comments: Post a Comment