Gabrielia

Saturday, April 30, 2005

Cum arata ouale rosii cand ai in familie doua artiste...

Posted by Hello


Iata ca au venit si sarbatorile... Si eu bineinteles ca am constiinta incarcata cu fel de fel de restante...
Ca sa nu mai vorbim de alte pacate: vineri seara la inconjuratul bisericii, cu lumanarea in mana si adulmecand pomii infloriti din livada bisericutei, mi-am surprins mintea ca o luase razna - tocmai compunea un articol pentru blog!

Cum data plecarii spre tara campiilor vesnic verzi si a berii Guiness pare sa se apropie, m-am hotarat sa-mi iau o scurta vacanta. Familia m-a convins sa las laptop-ul acasa, dar nu va mirati daca apar online: Internet-café-uri sunt peste tot in Romania, si e si asta un fel de moblogging, adica de blogging mobil! Ce-i drept, adaptat la realitatile noastre!

Sarbatori fericite tuturor!

Gabriela 11:05 PM
| #
Comments: Post a Comment