Gabrielia

Tuesday, April 19, 2005

Vorbesc mult ... deci nu prea scriu

In ultima vreme am cam tacut - aparent doar! Pentru ca vorbesc prea mult cu cei din jur, poate.
In 8 aprilie am avut o intalnire cu un grup de studenti extraordinari de la Universitatea Nationala de Arte din Bucuresti - Facultatea de Arte Decorative si Design. Tema intalnirii a fost Social Software, dar am povestit cu ei despre cate in luna si in stele: despre cum invatarea se transforma in ziua de azi, gratie Internetului si nu numai - fiecare trebuind sa devina responsabil pentru ce, cat si cum invata, accentul trecand de la "repetitie- mama invataturii" pe capacitatea fiecaruia de a absorbi si de a combina informatii din cele mai diverse domenii. Studentii aceia au un forum si o lista de discutii, auzisera de bloguri si de podcasting, si erau cu totii oameni ai zilelor noastre, curiosi sa afle mai multe despre ceea ce Internetul si aplicatiile existente le-ar putea oferi in plus fata de realitatea imediata. Imaginea artistului rupt de lume care traieste intr-o sfera numai a lui nu mai este catusi de putin de actualitate!

Am reusit sa ma intalnesc fata in fata cu George Popescu, jurnalist si cadru didactic la Facultatea de Jurnalistica din Bucuresti, care incearca sa picure, incetul cu incetul, notiuni si stiri despre bloguri in presa romaneasca si care isi pregateste studentii pentru a fi activi in presa online. (George mi-a smuls chiar si un interviu, nu s-a rabdat:-), interviu care a aparut in TV Mania de saptamana aceasta.)

I-am facut o vizita lui Dragos Novac la standul BI de la Romania International University Fair, si la cateva zile dupa aceea am avut ocazia sa stam la taclale intr-o amiaza insorita despre bloguri, educatie, oportunitati de afaceri si cate si mai cate...

In Timisoara am mers s-o intalnesc pe Claudia Novac la Centrul de Asistenta Rurala din Timisoara, ca sa discutam despre proiectele comune si ca sa revitalizam blogul proiectului PACE, lansat pe cand eram in vizita la FTB in Volmarstein.

M-am revazut cu Carmen Holotescu , si din nou am petrecut cateva ceasuri impreuna schimband link-uri pe del.icio.us, informatii si idei, si planuind o posibila colaborare.

In 22 si 23 aprilie voi fi la Baia Mare, "momita" de Mircea Lobontiu pentru o conferinta intitulata "Managementul cunostintelor - un "bun" necesar?", un curs fulger de initiere in blogging si un Open Space cu bobocii bloggeri din Baia Mare.

Si mai am... planuri, vise, intalniri programate, articole de scris - si cate si mai cate!

Gabriela 11:58 PM
| #
Comments: Post a Comment