Gabrielia

Thursday, June 09, 2005

Aveti putintica rabdare, stimabililor!

Primesc mustrari ca nu scriu aici. Am mai multe motive.

Intai ca n-am apucat inca sa ma asez si am 1000 si 100 de lucruri de facut: fara o adresa nu ma ia nimeni in seama, si case de inchiriat sunt o puzderie, asa ca trebuie sa-mi misc fizicul sa le vad. Ca sa nu va mai spun cum arata distantele astea cand trebuie sa le strabati perpedes...

Doi: trebuie sa gasesc tonul potrivit. Credeam ca pot barfi orice aici, ca nu ma aude nimeni. Ei, ieri am aflat ca unii colegi de ginte latina se chinuiesc sa-mi descifreze blogul. Asa ca pazea!

In rest, toate bune si frumoase. Ajuns cu bine, tras la o gazda pe unde au trecut mai multi dintre colegii mei la sosire- un pic prea sociabila. Casa stil georgian pe 4 nivele. Chiuvete in fiecare dormitor. O baie ca o incapere de muzeu. Mobile de epoca inghesuite care pe unde. Cosmeticale, haine, sticle de vin, ghiduri turistice, carti aruncate peste tot intr-o vesela neoranduiala. Cand am aterizat acolo am crezut ca gazda nu stia de venirea mea - arata ca dupa bombardament totul! Seara cand m-am intors era la fel. Pe urma am inceput sa ma obisnuiesc. Familionul meu n-a fost in stare niciodata de un asemenea prapad:-)

Gazda era o poezie. Am fost avertizata ca o sa ma tarasca la Salsa joia si la pub lunea. Voia sa stie tot despre mine. In primele 10 min mi-a povestit viata ei. A doua zi mi-a tasnit prin fata goala pusca sa se duca la dus!
Sotul ei nu era nici cu o farama mai prejos. Incerca sa ma starneasca in discutii politice. Eu i-am povestit de calmul ardelenesc si de intelepciunea romaneasca, dar n-a ajutat prea mult!

Ieri a fost vara. Si azi. Am fost avertizata ca mai vara decat atat nu se face.
Dar a fost chiar bine. Si pentru ca ii invidiam pe studentii care stateau lungiti pe iarba in pauza de masa, ingerasul mi-a dat ce am cerut: de la 4 la 6 toata trupa a iesit pe pajiste la o tura de rounders - jocul din care se trage baseball-ul. Eu, imbracata la 4 ace si cu tocuri, n-am putut decat sa zac pe iarba la soare si sa admir jocul. Dar cum se intampla in fiecare miercuri, am sa am grija sa vin imbracata potrivit de acum inainte. Mi-am prajit obrazul stang, dar a fost asa de biiine!

Si pe urma, ca o workaholica ce ma aflu, am ramas la birou pana tarziu sa recuperez!

Gabriela 12:36 PM
| #
Comments: Post a Comment