Gabrielia

Tuesday, June 14, 2005

Diferente culturale

Ei acu ca am baut Guiness-ul cumparat pentru barbecue-ul de la care am lipsit, sa-mi vars un pic si ofurile;-)

Cam astea ar fi. Azi ar fi a treia zi cand fac mai mult de 15 km pe zi pe jos in cautare de locuinta, am ajuns asa de daramata acasa ca nu mi-a mai ars decat sa gust doza de Guiness pe care o cumparasem pentru barbecue - amara!- si sa scriu aici. Colegii m-au sfatuit ca prima degustare sa fie la pub si din butoi - nu din doza, dar acum asta este!

Cu toata berea lor neagra si branza Cedar, dupa 20 de minute m-am saturat de Riverdance si am comutat pe Ada Milea - asta m-a facut in stare sa duc intreprinderea la bun sfarsit. Nici urma pana acum de ceaiul lektorului - mai cercetam!

PS. Tz tz tz! Pai de "zama de plosna" era vorba? Numai acuma m-am prins, ca o buna ardeleanca ce ma aflu!

Gabriela 12:01 AM
| #
Comments: Post a Comment