Gabrielia

Saturday, June 04, 2005

Din nou la drum...

Plec in seara asta. A fost cea mai lunga vacanta pe care am avut-o vreodata. Si parca uitandu-ma la soare, la pomii din gradina si la buruienile vesele ca au reusit sa cotropeasca iar gradina, mi-ar place sa mai stau...

Adineaori, incercand sa mai lucrez ceva in ultima clipa, cu laptopul in poala pe banca din gradina, am auzit un zgomot in cires fara sa zaresc nimic, si mi-a venit in minte substantivul "fur":-)
Cand Praslea pazea merele de aur, catre dimineata venea "furul". Furul meu era o banala cioara, dar zgomotul pe care il facea in frunzis incercand sa apuce ciresele dolofane parea facut de o fiinta mult mai mare...

Pentru urmatorii doi ani, la lepriconi... oare mai cauta aur la capatul curcubeului? Fiica-mea insista ca trebuie sa invat sa beau bere neagra. In ultimele 3 zile, am primit o oferta de post in Irlanda, o oferta de casa de vacanta de inchiriat pe coasta (tot in Irlanda) si am aflat ca unul dintre colegii cu care m-am inteles cel mai bine in Germania nu e englez, ci...irlandez get-beget si a copilarit la Clonmacnoise!

E interesant cum atunci cand te focalizezi pe ceva, o sumedenie de informatii iti apar ca din senin. E ca si cum te acordezi pe frecventa unui post de radio... Si Internetul, care anuleaza distantele si face atatea noi sincronicitati posibile... Cand eram copil, as fi vrut sa traiesc in secolul XVI. Mai incolo, mi-a parut mai rau ca nu fac parte din generatia copiilor mei - cate sanse, cate posibilitati! Acum sunt fericita ca traiesc ACUM, si nici n-as mai schimba cu nimeni!

Gabriela 8:10 PM
| #
Comments: Post a Comment