Gabrielia

Friday, June 24, 2005

Porti deschise la IDC

Lunea trecuta, sefu' s-a dus in vizita la un alt coleg, mana lui dreapta, si i-a spus ca avem o saptamana sa ne pregatim pentru un eveniment di granda, cum n-a mai fost in Universitate, dar o sa mai fie, cu invitati dinauntru si dinafara universitatii, care sa vina sa ne vada unde ne-am mutat (Interaction Design Center s-a mutat in saptamana in care am venit eu la interviu, in februarie), si ce facem noi aici. Si sefu' a plecat in strainatate.

Si abia pleca...stapanul (ca batran nu e !) - ce mai freamat, ce mai zbucium! Toata lumea a sarit sa pregateasca ceva nemaivazut si nemaiauzit cu care sa impresioneze. Pana si noi, care abia am urnit proiectul, am incropit o prezentare, niste afise, niste brosurele...

Seara, lumea nu se mai dadea dusa de la serviciu. Se facea 10 seara si eram acolo toti in par. Marti a fost zi de repetitii. Si miercuri - o adevarata sarbatoare! Au venit si sefi de catedra, si profi importanti, dar si vecini de-ai colegilor cu droaia de copii si nevestele dupa ei. Studenti, masteranzi, doctoranzi, puhoi de lume. Cu cate un pahar de vin in mana, colindau spatiile proiectelor si povesteau cu noi sau intre ei. Daca tema noastra era oarecum absconsa, ceilalti aveau ce sa arate: realitate virtuala, muzica generata in functie de culorile dominante intr-o secventa de film, un joc care sa determine copiii bolnavi de astm sa-si gestioneze boala...ca sa pomenesc numai cateva din multele proiecte.
Posted by Hello


M-am trezit dand explicatii detaliate nevestei unui profesor celebru si expediind rapid un doctorand englez care chiar era interesat de problema, am trancanit cu tot felul de doamne dragalase de prin administratia universitatii, dar evenimentul a fost un succes deosebit. Toata lumea s-a simtit bine, musafirii nu se mai dadeau dusi, cei din celelalte departamente spuneau ca trebuie sa organizeze si ei asa ceva... A fost si un discurs (doua chiar) dar scurte de tot, care au explicat ce facem noi acolo - in loc sa taram oamenii spre calculatoare, studiem comportamentul uman si ne gandim cum sa aducem calculatoarele la ei! - m-am simtit de-a dreptul mandra ca sunt cumva si eu inclusa in oala asta!

Seara s-a terminat intre noi, cu niste pizze cat roata carului si cu un pahar de vin alaturi - am ajuns acasa aproape de miezul noptii, terminata!

Gabriela 12:52 AM
| #
Comments: Post a Comment