Gabrielia

Saturday, June 11, 2005

Ziua sefului

Cu riscul sa o patesc si eu ca tipul angajat la Google care a zburat dupa 2 saptamani din cauza blogului;-)
- azi, ziua sefului
- dimineata vin la lucru la 9:30 si patesc ca prefectul maghiar de judet oltenesc- cat vezi cu ochii, nimeni
- la ora 1, dupa ce declin delicat invitatia fetelor de a merge sa mancam un sandvici pe gazon, vine sefu' care ma invita la masa si la o plimbare
- discutam despre proiect toata vremea; imi cumpara un mar - e tot ce am gasit mancabil in magazinul ala
- sedem pe o banca pe malul raului si imi explica ce e cu proiectul si cu regimul asta de lucru
- ora 15- apar 3 torturi - ceai si cafea- suna adunarea
- cadoul sefului:

M-am gandit mult la Mark Jen asta si la similitudinile cu povestea lui despre primele zile la Google. Tin minte ca citindu-i blogul, exact la asta m-am gandit: ce vrea sa zica asta, ca la Google nu se lucreaza?!

Nu-i vorba ca in Luxemburg, intr-o seara, in autobuz, un coleg mai nou ca mine m-a intrebat jenat daca eu m-am prins astia cand mai si lucreaza, daca o tinem tot intr-o sedinta cat e ziua de lunga!

Am ajuns marti si am avut parte de o conferinta si un workshop. Miercuri am fost la o instruire si la meci. Joi a fost ziua sefului. Vineri petrecere de ziua sefului, de plecarea unei colege si de sosirea mea. Sambata barbecue(din pacate, la asta am lipsit, epuizata;-).

Concluzia? Nu va imaginati ca aici nu se lucreaza. Dar mi-a pus Dumnezeu mana in cap si m-a trimis intr-un loc unde conteaza rezultatele, si nu numarul de ore pe care le stai la servici! Si oamenii astia stiu cat e de important sa-ti cunosti colegii si altfel decat din sedinte si sa ai o atmosfera buna la servici! Cum altfel ar putea sa se gandeasca cum sa faca lumea mai buna, daca nu incep cu lumea din imediata apropiere?!

Despre partile "maro" ale situatiei intr-o insemnare viitoare!

Gabriela 11:08 PM
| #
Comments: Post a Comment