Gabrielia

Friday, August 19, 2005

Ganduri de dimineata devreme

E 5:30 am, la ora 5 am facut ochisori(desi afara e inca intuneric bezna) si m-am hotarat sa incerc sa repar template-ul. Cu ajutorul onor publicului cititor (vezi comentariile la insemnarea precedenta!) am reusit in doi timpi si trei miscari! Plecaciuni si adanca recunostinta, doamnelor si domnilor!

Ascult ClassicFM (un pont vandut de o prietena din Bucuresti!), si ma rasfat cu un concert inedit pentru vioara - e prima oara ca aud de Philip Glass. Probabil i-am mai auzit muzica, dar nu am stiut cui apartine. La ora asta se transmite Elgar, Berlioz, Dvorak - ce deliciu!

Nu numai muzica in sine, dar si comentariile sunt interesante. Am ascultat Simfonia fantastica de zeci de ori, dar acum aflu ca Berlioz a compus-o la 23 de ani, din amor nebun pentru o actrita irlandeza. Si se pare ca dumneaei nici n-a catadicsit sa o asculte vreodata!

Afara ploua molcom si Londra anunta ca sfarsitul de saptamana va aduce ploaie si frig. CNN si Yahoo se cam contrazic reciproc. Numai Dumnezeu dragutul poate sti! Eu nu ma plang, e bine si asa, si asa, am totdeauna ceva de facut!

Radioteleviziunea irlandeza
are un program de muzica clasica la radio- RTE Lyric FM, 24 de ore din 24, care emite din Limerick. De ani de zile n-am mai fost atat de rasfatata cu muzica buna!

Iar la birou am descarcat iTunes, si dupa ce m-am "ospatat" cu tot ce au colegii mei pe hard-discuri (o gramada sunt muzicieni, asa ca va dati seama!), acum m-am oprit tot la radio, si tot la muzica clasica.

Sa mai ascult stirile? Sa le citesc in Wikipedia? Pasesc incet-incet spre un alt stil de viata - la Frankfurt imi venise ideea sa-l botez "the SoSo way of life", ca o parafraza la "the Dodo way of life" din Ice Age ;-)

Am dezlegat enigma: e luna plina! Pana acum am gasit 3 persoane care se plang ca nu au putut dormi azi-noapte!

Gabriela 6:10 AM
| #
Comments: Post a Comment